Zo Makkelijk Gaat U Niet Wegkomen

Enige ervaring in het marketingwezen leert dat (reclame-)uitingen die als aandachtstrekker een fraaie dame afbeelden beter bekeken worden en vaak meer succes hebben. Dat is – ik ben u even vóór – discriminerend, smerig en seksistisch. En het feit dat ik deze vuige techniek bij dit stukje toepas leert u dus dat ik discriminerend, smerig en seksistisch ben. Het is helaas niet anders en de omstandigheid dat u dit nog niet vermoedde betekent vermoedelijk dat ik nog een hypocriete huichelaar ben ook …

Ik schaam mij daarover diep en staar des avonds dikwerf wanhopig in het knetterend haardvuur. Het is maar dat u het weet!

Dat alles neemt niet weg dat u het stukje van gisteren (hieronder) dringend nog moet lezen. Bovendien dient u ook nog de petitie waarnaar in dat stukje verwezen wordt te ondertekenen. U was daar nog niet aan toe gekomen, maar nu zal het toch echt moeten.

Het kan natuurlijk zijn dat u gewoonweg te gemakzuchtig bent om oude stukjes te lezen. In dat geval kunt u hier klikken en de petitie alsnog onderschrijven. U heeft dus geen enkel excuus om nog langer te wachten …

Geef een reactie

