Even Mooi Geweest

In alle eerlijkheid – let altijd op als mensen dat zeggen, u wordt bijna gegarandeerd belogen – zijn wij van Une Journée Bien Remplie even aan een kleine pauze toe. Wat studeren, wat contempleren, wat reflecteren …

Goed, en dan nu de werkelijkheid: Wilders en z´n PVV vervelen me even, de discussie over de pensioenen laat me momenteel behoorlijk ijskoud, de lust tot speculeren over nut & noodzaak van de monarchie – hier en bij u – ontbreekt me tijdelijk. De vraag wanneer bij u het kabinet valt of alhier het nieuwe kabinet optreedt … het zal me actueel aanroesten … Uitweiden over het chanson of culinaria: laat maar even.

De kleine oude baas heeft kortom even behoefte aan enige time-out, niet om hoogdravende redenen maar gewoon om eventjes enthousiast te niksen, een activiteit waar ik trouwens erg goed in schijn te wezen.

Tot de 30e mei!

Geef een reactie

