And the silly season goes on …

4 Reacties to “And the silly season goes on …”

  1. JN Says:

    Ik heb gisteravond laat nog even het interview bekeken en ik dacht steeds: aan wie doet ze mij toch denken? Neelie Smit-Kroes! Kijk maar eens naar haar mond als ze praat.

  2. mulrg Says:

    Je fascinatie voor dit bericht roept toch even de vraag op of jij wellicht nog iets hebt op te biechten voor wat betreft buitenechtelijk nageslacht?

  3. Bart van der Valk Says:

    De vergelijking met Neelie vond ik sterker dan het 2e commentaar want inderdaad het leek wel een beschaafder editie van La Kroes, bij nadere beschouwing dan.
    Vwb. nageslacht: het concept van de biecht heeft me nimmer aangesproken, maar voorzover mij bekend NEE. Hoewel een vrolijke 50-jarige met een wijkend oog te Meppel, Middelburg of Maastricht me aan het twijfelen zou kunnen brengen …

  4. Hans Says:

    Als ik de Nederlandse premier Mark Rutte zie dan vraag ik me ook af wat hij van doen heeft met de burgemeester van Almere, die trekjes en die maniertjes, maar is hij daarom een kind van Jorritsma?
    Bernhard is nu wel de overtuigende kracht achter de bijbelse uitdrukking: “gaat heen en vermenigvuldig u”.

Geef een reactie

