Verwarring …

Rot weer, geen zin om de deur uit te gaan. Je hebt zo van die zondagen.

Maar toen de bezorgchinees als internetadres http://www.pizza.be opgaf, zijn we toch maar op restaurant gegaan.

Op restaurant, zo heet dat hier …

5 Reacties to “Verwarring …”

  1. Adri Says:

    Jullie moeten de potten en pannen in de originele verpakking blijven bewaren. Dat geeft voor toekomstige geschiedkundige een grappig vertekend beeld van de huidige levensomstandigheden.
    Jammer dat jullie het bijpassend serviesgoed niet heel houden …

  2. JN Says:

    Hè, zo’n broer die dan alle familiegeheimen prijs geeft aan het internet…dat vraagt om een kijkje in de keuken van Adri en zijn lief!

  3. Hans Says:

    Ik ben een drent en heb blauw bloed (ooit opgelopen bij een transfusie) en wil graag de ruiten van de woning heel houden dus zal ik maar niets zeggen over de stukken serviesgoed van mijn buurvrienden de Lief en zijn Adri!

  4. JN Says:

    Voel je vrij!

  5. Hans Says:

    Dit is dan weer een topic die kan ontaarden in schokkend wereldnieuws en vooral als bekend wordt welke servicegoed-stukken in uwe erfenis zijn opgenomen en wanneer het de scherven van uw kroost zullen zijn. Echter blijf ik bij mijn besluit om mijn ruiten geen onderdeel uit te laten maken van de, door u, aan mij geboden vrijheid. Ik wil wel prijsgeven dat de lieve buurvrienden A+S onlangs een fikse investering hebben gedaan bij die winkelketen uit Zweden wat bekend staat om relationeel deugdelijk servicegoed.. Wat de reden is van mijn buurvrienden A+S om veelvuldig bij deze winkelketen koppen zonder schotels te kopen is mij dan ook niet helemaal duidelijk maar er gaat me nu wel een licht op waarom uw broer het heeft over het niet heel houden van bijpassend servicegoed.

Geef een reactie

