Marketing

Zoon Gijs informeert ons dat Albert Heijn er steeds beter in slaagt de producten af te stemmen op het persoonlijk profiel der klandizie.

4 Reacties to “Marketing”

  1. mulrg Says:

    wist je dat nijlpaarden 40 km per uur kunnen?

  2. Bart van der Valk Says:

    Nee, dat was me bepaald onbekend … het zet m´n wereldbeeld bepaald op losse schroeven. Vanzelf zal ik nu ook mijn overige denkbeelden dienen te herijken. Had dit eerder gezegd …

  3. mulrg Says:

    Maar daarom hoort “ie bij de Big Five waar jij toch wel eens van gehoord zult hebben? En waarom heet het de Big Five?

  4. Bart van der Valk Says:

    Met moeite. De dierenwereld vond ik – behalve katten – nooit veel belangstelling waard. Menscentrisch gericht, zogezegd. En dus helaas verloren voor de heilsboodschap van mevrouw Thieme. Vaag meen ik me overigens uit m´n schooldagen te herinneren dat die zogeheten Big Five was samengesteld uit buffel, leeuw, olifant, neushoorn en luipaard … In die opsomming mankeert het nijlpaard dus. Dat vind ik toch wel zielig en stel derhalve voor om er Big Six van te maken. Probleem blijft daarbij wel dat we het steeds over Afrikaanse dieren hebben. Dat stuit zonder twijfel op bezwaren van vreemdelingenhaters. Laten we er dus – om iedereen tevreden te houden – The Big Seven van maken door de Melkkoe er als vertegenwoordiger van onze nationale identiteit aan toe te voegen!

Geef een reactie

