Bon Appetit II

Kwalijke tongen beweerden wel eens dat mij een zekere mate van drammerigheid niet ontzegd kan worden. Het behoeft geen betoog dat het hier onwelriekende onzin betreft, u begrijpt dat! Het is dan ook bepaald onjuist om te veronderstellen dat het stukje van gisteren slechts zou berusten op enige toevalligheden. Zelfs mijn trouwe en teder beminde echtgenote sprak enigszins langs die lijnen. Ze wees er daarbij op dat het wel heel toevallig was dat uw dienaar op geen van die plaatjes in de horecastand valt waar te nemen. Als bijkomend argument kwam zowaar nog even mijn weer wat toenemende omvang ter sprake … Nu vraag ik u …

Om te bewijzen dat grondige documentatie aan mijn onderzoeken ten grondslag ligt hierbij nog wat aanvullend bewijsmateriaal. Zowaar treft u mijn nobele verschijning ook nog sporadisch aan. Daarnaast is er een aantal opnamen die het verlaten van een spijslokaal tot onderwerp hebben.

I rest my case

Eén reactie to “Bon Appetit II”

  1. mulrg Says:

    Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de fotograaf af en toe selectief te werk gaat….

Geef een reactie

