Opvallend, dat wel ….

Aan TV-spotjes zou een verstandige producent een paar eisen kunnen stellen. Hij zou bijvoorbeeld kunnen bedenken dat het slim is het aangebodene als aantrekkelijk voor te stellen. Ook is het niet altijd heel dom om de gebruikers als plezierige en verstandige mensen voor te stellen. Vaak maakt dat de identificatie wat makkelijker. Tenzij de gebruikers liever niet plezierig en verstandig zijn natuurlijk. Humor kan een heel geschikt instrument zijn, maar let daarbij wel op: het pad van de humor is aalglad en velen voor u gingen reeds ongenadig op hun gezicht.

Een groot kenner van voorgeproduceerde hamburgers ben ik niet, en geloof me dit voelt niet als een ingrijpend vacuüm in mijn leventje. U mist bijgevolg hier een recensie aangaande de kwaliteiten van het voorgestelde brokje fastfood. Helaas, het is niet anders …

Deze Belgische campagne schijnt geen groot succes geworden te zijn, je vraagt je af hoe dat nu gekomen zou zijn. Aan gebrekkig opvallen zal het wel niet gelegen hebben.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s