Grieperig

Even waren wij er dus niet … de genezing vordert gestaag, morgen weer een bijdrage!

Met enige lichte koortsigheid als excuus durven we het trouwens aan u de onderstaande filosofische vraag voor te leggen …

2 Reacties to “Grieperig”

  1. fkoeman Says:

    Hier idem. Geen vaccin gehaald. Ik hoor “ze” denken.
    André wel gehaald overigens, en mij aangestoken.
    Beterschap.

  2. Bart van der Valk Says:

    Inderdaad, dit is het derde jaar dat ik op artsenadvies zo´n antigriepprik bekom, en ieder jaar lig ik op die manier een week in de lappenmand … ik leer maar heel langzaam …

    Insgelijks, trouwens!

Geef een reactie

