Vervolg(d)

Alweer een tijdje geleden liet ik u – enigszins tongue-in-cheek – delen in mijn onverwachte ontmoeting en bijna-kennismaking met een gedistingeerd heer die middels een sportieve inspanning, en geholpen door een goede hardlooptechniek, met een geringe financiële ondersteuning onzerzijds op de loop ging. U kunt – desgewenst – onze aardige kennismaking met de kleine criminaliteit hier en hier nalezen.

Het zal u wellicht geruststellen, en naar we hopen mogen niet verheugen, dat de kwestie vooralsnog een slotakkoord heeft gekregen. Het onderstaande artikeltje is in zoverre onvolledig dat uitsluitend gesproken wordt over het zogenaamde shoulder surfing. De variant – die ik elleboog grissen doop – werd door de nijvere journalist wat buiten beschouwing gelaten. Overigens deed de buurtagent me weten dat mijn goedgeklede kortdurende kennis inderdaad voor ruim 3 jaren aan het straatgewoel onttrokken schijnt te worden.

Of de wereld nu echt veel veiliger is geworden? U bent toch niet helemaal op uw achterhoofd gevallen?

Geef een reactie

