Handig & Praktisch

4 Reacties to “Handig & Praktisch”

  1. Frits Sajet Says:

    Een echte Jaques Tati.in het werkelijke leven van alledag.

  2. Frits Sajet Says:

    Wat een ellende beste vriend. Is verdomme niet mee te leven. Denk dat dit nou echt definitief je laatste bericht aan de wereld zou blijken te zijn. Bedankt voor een halve eeuw vriendschap.

    Je vriendje for ever and a day,
    Frits Sajet

  3. Hans Says:

    Een paar jaar geleden ontdekte ik toevallig deze blog omdat ik aan het googelen was op Willem Elsschot. Nog geregeld denk ik eraan terug en ik heb me vaak voorgenomen een reactie te schrijven.
    Het geestig geschreven stukje over Elsschot waarop ik toen terechtkwam – ik weet niet meer welk – zette mij aan om nog een paar andere stukjes te lezen. De grappige schrijfstijl en de fijne persoonlijkheid van de auteur trokken me steeds verder mee en het feit dat vele verhalen zich in Antwerpen afspeelden maakte het nog leuker omdat ik daar zelf ook woon. Ik ontdekte dingen die ik nog niet kende (Kapitein Rob, Nestor Burma,…), leerde terloops iets bij over de Nederlandse politiek en uiteindelijk heb ik de volledige blog helemaal doorgelezen. Pas gaandeweg kwam ik erachter dat de schrijver nog niet zo lang voordien overleden was. Bij deze nog mijn deelneming aan de nabestaanden. Jullie zijn een heel bijzonder man verloren.

  4. lauravandervalk Says:

    Bedankt voor uw reactie, mooi om te lezen! vriendelijke groet,
    laura van der valk
    dochter van Bart en Anneke

Geef een reactie

