Een Rectificatie en Gebak

100904a.jpg

Gisteren verheugde ik u met de vrolijke boodschap de vast woon- en verblijfplaats van Tante Sidonia gevonden te hebben. Schrik niet, dat houd ik staande en voor uw genoegen en vermaak ziet u hierboven een fotootje van Burgerwelzijn 28 te Antwerpen. Mocht u het filmpje van gisteren volledig uitgezeten hebben – een hele zit jongelui, zo zonder special effects ! – dan ontdekte u ook dat de muurschildering aldaar aan hevige vernieuwing toe is. Gelukkig, ook daar is mee begonnen.

100904b.jpg

Vanzelf heeft u ook nog enig recht op een wat duidelijker prent van het nog min of meer gave deel van die muurschildering.

100904c.jpg

De rectificatie schuilt ´m in mijn mededeling dat de verhuizing van Sidonia in het deeltje Het Eiland Amoras plaats vindt. Met diepe schaamte en leedwezen: dit blijkt bij wat nazoekwerk absoluut onjuist. Een gruwelijk falen mijnerzijds … Kunt u mij vergeven? Wel duidelijk is dat ik het geheugen zal dienen op te frissen. U hoort/leest hier dan ook op enig ogenblik nog over. Het hoog-intellectueel niveau van dit logje vereist immers nauwkeurige volledigheid.

Wij gaan nu – vrijdagavond – over op feestgebak. Daarvoor zijn twee redenen: In de eerste plaats hebben de lieden van VVD-PVV-CDA zich op de dag nauwkeurig aan mijn voorspelling van vorige week gehouden. Bravo!

100904d.jpg

En verder blijft het natuurlijk zeer genoeglijk om te horen en zien hoe al die verongelijkte types nu treuren om het teloorgaan van een meerderheid die nooit een meerderheid geweest bleek te zijn.

2 Reacties to “Een Rectificatie en Gebak”

  1. Frieda Says:

    Gefeliciteerd Bart, met deze wonderbaarlijk nauwkeurige voorspelling!
    Hoe doe je dat?
    Met groet, Frieda

  2. Bart van der Valk Says:

    Lange jaren het gedrag van van kleine knaagdieren bestuderen, dat helpt erg! Het bedrijfsleven biedt daarvoor uitstekende kansen …

Plaats een reactie